-
18.07.2025 - 17:44
- ·
- Autor Janka Kováčová
Noviny TV JOJ dominujú: Znovu potvrdili víťazstvo v univerzálnom publiku
Vo štvrtok si večerné správy spolu na TV JOJ a JOJ 24 zaplo viac ako pol milióna divákov v cieľovej skupine 12+. NOVINY TV JOJ tak potvrdili svoju stabilnú pozíciu jednotky v univerzálnom publiku. Vysokú sledovanosť si pripísali aj ďalšie relácie TV JOJ.
Hlavná spravodajská relácia televízie JOJ zaznamenala vo štvrtok v univerzálnej cieľovej skupine 12+ pri kumulatívnom meraní televízie JOJ a JOJ24 až 8 % sledovanosť a trhový podiel 25 %, pričom si ju zaplo až 510-tisíc divákov (Cov).
NOVINY TV JOJ zvíťazili v súboji hlavných spravodajských relácií šestnásty večer po sebe.
Spravodajstvo je pre televíziu JOJ dlhodobo jedným z hlavných pilierov – a výsledky to potvrdzujú. V súčte večerného vysielania relácie NOVINY TV JOJ na dvoch staniciach pravidelne dosahujú vysokú sledovanosť, podiel na trhu a zásah v univerzálnom publiku 12+, kde kumulovaný výkon relácie prekonáva konkurenčné formáty.
Tento úspech je výsledkom dôslednej práce spravodajského tímu, dlhodobo budovanej dôvery divákov a multiplatformovej dostupnosti obsahu.
Vysoké čísla v univerzálnom publiku si pripísali aj KRIMI na JOJ a JOJ 24 so sledovanosťou 7,3 % a 24,2-percentným podielom. NAJLEPŠIE POČASIE, sprevádzané meteorologickými expertmi, dosiahlo sledovanosť 6,9 % s podielom 21 %.
Reagujeme aj na vyjadrenia konkurenčnej televízie Markíza, ktorá spochybňuje prezentáciu našich dát. Dovoľujeme si zdôrazniť, že kumulovaný výkon vysielania na TV JOJ a JOJ 24 v cieľovej skupine 12+ je plne v súlade s oficiálnymi dátami z peoplemetrového merania sledovanosti, ako aj so štandardmi pre ich interpretáciu. Sledovanosť v univerzálnom publiku nie je „neekvivalentný údaj“ – ide o legitímne zrkadlenie diváckeho záujmu na všetkých relevantných staniciach, ktoré sú súčasťou JOJ Group.
Ohradzujeme sa voči tvrdeniu, že zverejňovanie týchto informácií „nemá miesto v čestnej súťaži“. Práve naopak, transparentné zverejňovanie dát zo všetkých platforiem, ktoré diváci bežne sledujú, považujeme za férový a relevantný prístup k verejnosti aj odbornému trhu. Zásadne odmietame názor, že referovanie o spravodajskom výkone, ktorý vzniká v simultánnom televíznom vysielaní, je skresľovaním reality.
Za dlhodobým úspechom relácie stojí stabilný a skúsený tím redaktorov, najrozsiahlejšia sieť regionálnych spravodajcov na Slovensku a neustály dôraz na objektivitu a overené informácie. Stanice JOJ Group prinášajú spravodajstvo počas
celého dňa – v ranných, popoludňajších aj večerných blokoch a pokrývajú všetky kľúčové témy z domova aj zo zahraničia. Dôležité a aktuálne správy pravidelne otvárajú vysielanie, aby sa diváci okamžite dozvedeli to najpodstatnejšie.
Pokiaľ správa neoznačí inak, dáta sú uvedené v cieľovej skupine 12+. Dáta sú analyzované v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) – analýza živého vysielania spojená s oneskorenou sledovanosťou prehranou v ten istý deň ako živé vysielanie. Dáta sú od 1. 1. 2017 analyzované s pridaním HOSTÍ. © 2004 - 2025 PMT, s.r.o. , Všetky práva vyhradené. Zdroj dát:
PMT/KANTAR SLOVAKIA; PR JOJ Group
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.
- 18.07.2025 - 17:44
- ·
- Autor Janka Kováčová