-
14.07.2025 - 13:29
- ·
- Autor Janka Kováčová
JOJ Group zavádza od 15. júla nepretáčateľnú reklamu v archíve. Pridáva sa k európskemu štandardu
Od 15. júla 2025 pristupuje JOJ Group v spolupráci so všetkými televíznymi operátormi k implementácii nepretáčateľnej reklamy v archívnom vysielaní.
Ide o krok, ktorý reflektuje zmeny na televíznych trhoch a aj v online prostredí, kde je sledovanie krátkej reklamy pred reláciou štandardom.
Nový systém funguje jednoducho – divák si pozrie približne tri minúty reklamy, potom sa v archíve pohybuje ako doteraz. Zmena sa týka výlučne archívneho sledovania a nijako neovplyvní živé vysielanie. K implementácii dochádza po dohode medzi JOJ Group a operátormi. Našim spoločným cieľom je zjednotenie technologických riešení a zavedenie trhového štandardu, ktorý podporí stabilitu a kvalitu televízneho obsahu. Divákom chceme ponúknuť férové riešenie, ktoré zodpovedá súčasným trendom. Na podobný systém sú už zvyknutí napríklad pri sledovaní online videí. Fungovanie pretáčania reklám nájdete na tomto odkaze:
https://www.joj.sk/pretacanie-reklam/1082917-zmena-pretacania-reklam-v-archivejojky-od-15-jula-2025
JOJ Group je jediná súkromná televízna skupina, ktorej vysielanie je prístupné celej populácii SR. Do skupiny patrí 8 slovenských staníc: TV JOJ, JOJ Plus, WAU, JOJko, JOJ Šport, JOJ Šport 2, JOJ 24, JOJ Svet; a 6 českých staníc: JOJ Cinema, JOJ Family, CS Film, CS Mystery, CS History a CS Horror.
- 14.07.2025 - 13:29
- ·
- Autor Janka Kováčová