-
30.05.2025 - 12:10
- ·
- Autor Lucia Harbuľáková
Najodvážnejší produkt roka? Sydney Sweeney premenila svoju vaňu na biznis
Herečka Sydney Sweeney opäť posúva hranice biznisu celebrít. V spolupráci s kozmetickou značkou Dr. Squatch uviedla na trh limitovanú edíciu mydla, do ktorého boli pridané kvapky vody z jej vlastného kúpeľa. Či je to geniálny marketing alebo čistý bizár, internet má jasno – o tomto produkte bude ešte dlho hovoriť.
Sydney Sweeney, známa zo seriálov Eufória či Biely Lotus, šokovala fanúšikov netradičným produktom. V spolupráci so značkou Dr. Squatch vytvorila mydlo s názvom Sydney’s Bathwater Bliss, do ktorého bola pridaná voda z jej kúpeľa.
Celý nápad vznikol ako reakcia na virálnu reklamu, kde sa herečka objavila vo vani. Keď sa internet začal žartom dožadovať jej kúpeľovej vody, rozhodla sa humor využiť vo svoj prospech. Mydlo obsahuje prírodné ingrediencie ako mach, borovicový extrakt či piesok, ktoré majú evokovať lesy severozápadu USA – teda prostredie, kde vyrastala. No najväčšou prísadou je práve jej kúpeľová voda, z ktorej boli kvapky pridané do každej z 5 000 vyrobených kusov.
Zdroj fotky Instagram/SS
Predaj sa spúšťa 6. júna. Zatiaľ čo niektorí tento krok vnímajú ako oslobodzujúcu hru so sexualitou a marketingom, iní hovoria o zbytočnej objektivizácii. Sweeney tvrdí, že ide o vtip a podporu mužov v starostlivosti o seba.
- 30.05.2025 - 12:10
- ·
- Autor Lucia Harbuľáková