14.07.2011 - 10:43

Spravodajstvo TV JOJ si udržuje silnú pozíciu!

Spravodajstvo TV JOJ si udržuje silnú pozíciu!

TV JOJ si svojimi spravodajskými reláciami udržuje stabilný záujem diváckeho publika.

V utorok 12. júla 2011 sa na TV JOJ darilo najmä spravodajským formátom, ktoré sa medzi televíznymi divákmi stále tešia veľkému záujmu a stabilnému postaveniu. Noviny TV JOJ získali včera v strategickej cieľovej skupine 12-54 podiel 34,1%, ktorým boli v čase vysielania relácie jednotkou na trhu. Boli jednoznačnou voľbou najmä v skupine mladých mužov vo veku 25-34 rokov, kde získali podiel 40,1%, ďalej v skupine mužov vo veku 35-44 rokov podielom 37,9% a tiež v skupine mužov vo veku 45-54 rokov, kde dosiahli podiel 35,6%. Vo všetkých týchto troch skupinách boli v čase vysielania Noviny TV JOJ jednotkou na trhu a vyvolali vyšší záujem ako spravodajský formát konkurenčnej TV Markíza. Rovnaká situácia nastala aj v skupine žien vo veku 35-44 rokov, kde hlavná spravodajská relácia TV JOJ dosiahla podiel 47,0%. Relácii sa darilo najmä v Banskobystrickom (podiel 47,8%), Prešovskom (46,6%) a Žilinskom (41,4%) kraji, kde bola v čase svojho vysielania taktiež jednotkou na trhu.

Darilo sa aj ďalšej spravodajskej relácii Krimi Noviny, ktorá dosiahla v strategickej cieľovej skupine 12-54 podiel 30,5%. V čase svojho vysielania bola jednotkou na trhu opäť v skupine mladých mužov vo veku 25-34 rokov podielom 39,0%. V čase vysielania si aj Krimi Noviny získali prvenstvo najmä v Prešovskom (podiel 45,2%) a Banskobystrickom (44,2%) kraji.

Televízie pod značkou JOJ dosiahli v utorok 12. júla 2011 celodenný podiel 25,1% a prime time podiel 26,0%.

  • 14.07.2011 - 10:43
Slobodne a bez záväzkov

Sledujte svoje obľúbené relácie naživo ale aj v predstihu

Prehrať